• Kompletní zpracování mezd na měsíční bázi (včetně odvodů a daní) pro zhruba 200 lidí pod českou legislativou
• Roční zúčtování mezd zaměstnanců
• Kontakt s úřady a dalšími institucemi – FÚ, ZP, OSSZ, ÚP, atd.
• Vypracování potřebných dokladů a potvrzení pro zaměstnance
• Zpracování a kontrola evidence pracovní doby zaměstnanců
• Statistiky a reporty pro státní úřady a legislativu
• Komunikace s exekutory a insolvenčními správci
• Interní reporting pro management společnosti
• Úzká spolupráce s personálním oddělením a ostatními odděleními společnosti
• Administrativní podpora HR
• Praxi a zkušenosti s vedením komplexní mzdové agendy min. 3 roky
• Orientaci v daňových zákonech a mzdových předpisech
• Znalost personalistiky a zákoníku práce
• Dobrou znalost MS office (zejména excel)
• Znalost OK Base velkou výhodou
• Jste perfekcionista s citem pro čísla a detail
• Baví vás práce v tabulkách
• Umíte příjemně komunikovat s lidmi a neobtěžuje vás to
• Dokážete si práci zorganizovat sám/sama a převzít za ní odpovědnost
• Umíte věci dělat systematicky a vnášet do nich řád.
• Rodinná firma
• Jsme flexibilní zaměstnavatel, nabízíme částečné úvazky, vycházíme vstříc maminkám na rodičovské dovolené, stejně jako studentům v praxi při studiu
• Dbáme na dobré pracovní vztahy, pořádáme řadu společenských akcí, kde se rádi potkáváme
• Příspěvek na stravování
• Multisport karta
• 5 týdnů dovolené
• Příspěvek na penzijní připojištění
• Smlouvu na dobu neurčitou
• Výuku Aj na pracovišti
Pokud vás naše poptávka zaujme, budu ráda, když mi zašlete svůj životopis.